fbpx

Wspólnie zatroszczmy się o Twój uśmiech

FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Linki do śledzenia zamówienia (TRACKING)

Do każdego zamówienia generujemy indywidualną podstronę, do której dostęp ma tylko osoba składająca zamówienie. Link do tej strony zamieszczony będzie w wiadomości e-mail, którą otrzymasz po zakupie.  Znajdziesz tam informacje dotyczące statusu realizacji zamówienia oraz link do śledzenia paczki oraz jej numer. Informacje na stronach przewoźników nie są aktualizowane na bieżąco dlatego nie martw się, jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz informacji dotyczących Twojej przesyłki. Strony do śledzenia aktualizują informację klika razy na dobę – zwykle dzieje się to w okolicach południa i północy. Stąd najlepiej sprawdzać tracking w tych porach.

2. Gdzie uzyskam pomoc dot. wyboru optymalnej szczoteczki?

Na kartach produktu każdej ze szczoteczek znajduje się krótki opis jej funkcji i możliwości. Zapoznając się z nimi na pewno wybierzesz taką która będzie najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom.

3. Jaki jest przewidywany czas wysyłki szczoteczki?

Nasze produkty są wysyłane w ciągu 24 h od momentu złożenia zamówienia przez stronę. Natomiast dla produktów z przedsprzedaży będzie to termin wskazany w karcie danego produktu.

4. Jaki jest przewidywany czas dostawy szczoteczki?

Nasze produkty są dostarczane w ciągu 24h od momentu nadania ich za pośrednictwem firmy kurierskiej. Natomiast dla produktów z przedsprzedaży będzie to termin wskazany na karcie danego produktu.

5. Jaka firma kurierska dokona dostarczenia produktu?

Nasze produkty zostaną dostarczone do Ciebie firmą kurierską GLS Polska ( General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. ).

6. Ile zapłacę za dostawę?

Informacje o kosztach wysyłki otrzymasz podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

– płatność przelewem internetowym: przelew tradycyjny lub płatność online PayU

– płatność gotówką u kuriera – pobranie

8. Podałem błędny adres wysyłki – jak go zmienić?

Jeśli podany przez Ciebie adres jest błędny skontaktuj się z nami mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego.

9. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, jeśli kupujący przy zamówieniu wprowadzi dane firmy oraz numer NIP, otrzyma fakturę VAT na podany podczas zamówienia adres e-mail.

10. Jak złożyć reklamacje?

By złożyć reklamację wystarczy wysłać do nas wypełniony formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami uszkodzeń produktu na support@oravio.pl.

11. Ile trwa gwarancja na produkty marki Oravio?

Gwarancja na nasze produkty obejmuje 24 miesiące od zakupu produktu ( 2 lata).

12. Czy można zwrócić zakupioną szczoteczkę?

Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny od dnia dostarczenia towaru.  Natomiast prawo do zwrotów nie przysługuje w sytuacji gdy towar jest rzeczą dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

13. Czy można wymienić zakupioną szczoteczkę?

Ze względu na ochronę zdrowia oraz względów higienicznych nie ma takiej możliwości.

14. Czy mogę otrzymać instrukcję w wersji elektronicznej?

Tak, skontaktuj się z nami mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego.

Kupując u nas możesz liczyć

Dostawa 24h

Zamów dzisiaj, a
szczoteczka dotrze do
Ciebie nawet jutro

14 dni na zwrot

Jeśli produkt nie spełni
Twoich oczekiwań - możesz
go bezpiecznie zwrócić

2 lata gwarancji

Otrzymasz pełen komfort -
aż przez 24 miesiące!

Bezpieczeństwo

Posiadamy certyfikat SSL,
dzięki któremu Twoje
zakupy są w pełni bezpieczne